Další odůvodnění
Home Staging, neboli Příprava Nemovitosti před prodejem či pronájmem je maximálně užitečný pro všechny zainteresované strany, a to jak pro samotné majitele nemovitostí (ty především), tak pro realitní agentury, realitní kanceláře, realitní makléře, ale nakonec i pro kupujícího či pronajímatele, u kterého se Vám tímto podařilo zajistit pocit, že nemovitost je v nadprůměrně udržovaném stavu.
V současné době se prodává více jak 80% nemovitostí přes internet. Podobné číslo pak odpovídá realitě u počtu uzavřených nájemních smluv nemovitostí.
Čím je to způsobeno? Samozřejmě vizuálním dojmem z fotografií, které každý potencionální kupec či pronajímatel vnímá v podstatě v rozmezí několika málo prvních vteřin. První dojem rozhoduje. Je to dojem, kdy je následně v jeho rozhodovacím nervovém centru vypuštěn. Rozhodující nákupní signál = mám zájem tuto nemovitost vidět v reálu, a již si sjednává osobní prohlídku.